Μια υπέροχη δράση πραγματοποίησαν οι μαθητές της Α΄ – Β΄ και Γ΄ Τάξης στον χώρο του σχολείου μας με τις δασκάλες της παράλληλης στήριξης Αγάπη Μπέλλου, Μιχαηλία Μπραζιώτη και Έλσα Καλαμπάκα δασκάλα της Α΄ Τάξης.
Τα φύλλα του δέντρου μας βάφτηκαν με τα χρώματα τη αγάπης του σεβασμού και της εκτίμησης που έχουν τα παιδιά για τους δασκάλους τους.
Τα συγκινητικά μηνύματα των παιδιών γεμάτα αυθορμητισμό και καλοσύνη κοσμούν την είσοδο του σχολείου καλλιεργώντας έτσι ένα κλίμα εμπιστοσύνης και σεβασμού, οικοδομώντας έτσι σχέσεις συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ τους για ένα “ζωντανό σχολείο όπου οι μαθητές αισθάνονται ασφαλείς και δημιουργικοί.


















