ΔΥΟ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ

Δυο υπέροχες παραστάσεις έπαιξαν τα παιδιά της Α΄ Τάξης φέτος στις 23/12/2025 στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας.

Η σκηνή φώτισε με το ταλέντο τους, τον αυθορμητισμό και τη γλύκα που έχουν τα πρωτάκια.

Φόρεσαν τις στολές τους, υποδύθηκαν ρόλους, χόρεψαν και τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

1η θεατρική παράσταση ¨Μιλήστε μου για τα Χριστούγεννα¨ της Γαλάτειας Γρηγοριάδου- Σουρέλη

<<Χριστούγεννα! Γιορτή αγάπης!

Μια ολόχρυση σκάλα απλώνεται απ΄τη Γη και φτάνει ως τον Ουρανό.

Σιγά σιγά… σκαλί σκαλί και τα Χριστούγεννα θα προσκυνήσεις.

Η συγγραφέας μας προσπαθεί να γράψει για εκείνη την μοναδική νύχτα! Η μόνη της ελπίδα η Έμπνευση που την προτρέπει να πάρει συνέντευξη από το Αστέρι το χρυσό!

Φεγγαροακτίδα- Αστέρια- Μάγοι- Βοσκοί και Άγγελοι… όλοι παραστέκονται στην γέννηση του Χριστού!

Ο Αρχάγγελος στέλνει το μήνυμα του λυτρωμού.. << Ανοίξτε παραθύρια μου κλειστά καμπάνες μου ολόχρυσες χτυπάτε γιατί Χριστός Γεννάται!!!

2η θεατρική παράσταση ¨ Ένα δέντρο μια φορά ¨ του Ευγένιου Τριβιζά

Σε ένα άχαρο πεζοδρόμιο μιας πολύβουης πολιτείας, ήταν κάποτε ένα παραμελημένο δέντρο. Κανείς δεν νοιαζόταν για εκείνο.. Κάτι πουλιά περνούσαν που και που από εκεί μα δεν στεκόταν ποτέ στα κλαδιά του!

Ένα παιδί μοναχικό δίχως οικογένεια έμενε εκεί κοντά σε ένα ερημωμένο σπίτι.

Σύντομα το σπίτι θα κατεδαφιστεί και το δέντρο θα κοπεί. Έγιναν φίλοι… όμως θα καταφέρουν να σωθούν και να έχουν ένα αίσιο τέλος;

Έπαιξαν οι μαθητές της Α΄ Τάξης. Επίσης πήραν μέρος και οι μαθήτριες Ε΄ Τάξης ως αφηγήτριες των έργων μας.

Το χορό των νιφάδων χόρεψαν οι μαθήτριες της Β΄ Τάξης με την επιμέλεια της χορογραφίας από την γυμνάστρια του σχολείου μας Σοφία Σταμπουλίδου

Την μουσική επιμέλεια των χριστουγεννιάτικων τραγουδιών είχε η μουσικός του σχολείου μας Ελένη Λάγιου.

Διασκευή έργων – σκηνοθεσία – σκηνικά – κοστούμια η δασκάλα της Α΄ Τάξης Έλσα Καλαμπάκα.