ΑΣ ΦΥΣΗΞΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Με αφορμή την γιορτή και επέτειο της 17ης Νοέμβρη, οι μαθητές της Α΄ και Γ΄ Τάξης συνεργάστηκαν μαζί με τη δασκάλα της Α΄ Τάξης Έλσα Καλαμπάκα και τις δασκάλες παράλληλης στήριξης Αγάπη Μπέλλου και Αγγελική Πάλλα και κατασκεύασαν μια αφίσα με συνθήματα αφιερωμένη την ειρήνη.

Στην συνέχεια, έφτιαξαν και το περιστέρι της ειρήνης. Συζητήσαμε για την παναθρώπινη αξία και σημασία ύπαρξης και διασφάλισης της ειρήνης, για τα οφέλη, τα πλεονεκτήματα και τα ιδανικά της αλλά και για τα δεινά και άσχημα του πολέμου.

Με πινέλα – φαντασία και χρώματα παντού τα παιδιά δημιούργησαν την ειρήνη κρατώντας ένα κλαδί ελιάς αιώνιο σύμβολο ειρήνης.